سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرستاری دانشگاه آزاد آباده (پرستاری و سلامت)
لینک دوستان

 

 

با مصرف پرتقال و دریافت کافی ویتامین   C می توان از ابتلا به بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد.

به گزارش وب دا؛ کارشناس تغذیه مرکز بهداشت بجنورد با اعلام این مطلب گفت: دریافت کافی ویتامین C با مصرف پرتقال در کاهش ابتلا به سرماخوردگی و طول مدت این بیماری تاثیر به سزایی دارد.

شهلا جودت افزود: ویتامین C موجود در مرکبات باعث مهار تشکیل مواد سرطان زا در معده می شود

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 7:8 صبح ] [ ]

 



برچسب‌ها: شهدا..
[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 11:56 صبح ] [ ]

روزنامه ایران: اختلالات اضطرابی به‌طور معمول نیاز به دارو یا روان درمانی دارد اما تغییر در شیوه زندگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم اگرچه ممکن است به درمان کمک نکند اما در بهبود خلق و خوی و تندرستی مؤثر است. مواد غذایی و نوشیدنی‌های زیر به کاهش استرس و محدود کردن اضطراب بیش از حد کمک می‌کند.

ماهی‌های چرب

در مطالعه‌ای که در دانشگاه ایالتی اوهایو روی دانش‌آموزان انجام شد، نشان داد مکمل‌های اسید چرب امگا 3 باعث کاهش 20درصدی اضطراب و نگرانی  در آن‌ها شده است.هدف از این تحقیق تشویق دانش‌آموزان به استفاده از مکمل‌ها نیست بلکه گنجاندن  ماهی‌های حاوی امگا 3 در رژیم غذایی است تا از استرس  عصبی ممانعت شود.

 

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: استرس

[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:14 صبح ] [ ]

 

سلامت نیوز: نرخ مرگ و میر در افرادی که 2 بار در هفته به ارگاسم می رسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگاسم را تجربه می کنند.

 


به نقل از سایت پزشکان در زیر به فواید رابطه جنسی اشاره می شود:

1- بهبود حس بویایی:

پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش می یابد. این هورمون سبب می گردد تا سلول های بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده می گردد)

2- کاهش خطر بیماریهای قلبی:

داشتن بیش از 3 نوبت رابطه جنسی در طول هفته خطر ابتلا به بیماری های قلبی را درمردان به نصف کاهش می دهد. رابطه جنسی کلسترول بد خون را نیز کاهش می دهد.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 7:25 صبح ] [ ]

 



برچسب‌ها: خدایا..
[ دوشنبه 93/1/18 ] [ 8:5 عصر ] [ ]

آمار‌های جهانی نشان می‌دهدبر طبق آمار‌های جهانی، حدود سه تا پنج درصد مرگ و میر‌ها، درصد بالایی از اتلاف هزینه‌های بیمارستانی و افزایش طول مدت بستری بیماران در بیمارستان‌ها، قابل انتساب به عفونت‌های بیمارستانی است.

حمید اله سلطانی استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران  افزود: عفونت‌های بیمارستانی سالانه موجب مرگ و میر تعداد زیادی از مردم جهان می‌شود و هزینه‌های قابل ملاحظه‌ای را بر کشور‌ها تحمیل می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت عفونت‌های بیمارستانی و لزوم توجه جدی به این عفونت‌ها در سراسر جهان اظهار داشت: با وجود بهبود سطح بهداشتی در اغلب مناطق دنیا و کاهش شیوع بسیاری از عفونت‌ها، ‌اما همچنان عوارض عفونت‌های بیمارستانی بسیار بالا است و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

سلطانی تاکید کرد: بر طبق آمار‌های جهانی، حدود سه تا پنج درصد مرگ و میر‌ها، درصد بالایی از اتلاف هزینه‌های بیمارستانی و افزایش طول مدت بستری بیماران در بیمارستان‌ها، قابل انتساب به عفونت‌های بیمارستانی است.

وی گفت: بر اساس مطالعات مختلفی که در داخل و خارج کشورمان صورت گرفته است، عفونت‌های بیمارستانی موجب افزایش طول مدت بستری بیماران در بیمارستان تا حدود یک ماه و حتی بیشتر نیز می‌شوند.



برچسب‌ها: عفونت
[ دوشنبه 93/1/18 ] [ 10:34 صبح ] [ ]

 



برچسب‌ها: مهره کمر
[ شنبه 93/1/16 ] [ 6:16 صبح ] [ ]

قاره: اولین مرحله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به فرد مقابل است. زنان دوست دارند اغوا شوند، دوست دارند بدانند بخاطر اینکه آنها را دوست دارید با آنها ارتباط جنسی برقرار می کنید نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودتان. این حتی شما را در موقعیت ضعیف تری قرار می دهد، چون رابطه جنسی مثل یک نیاز یک طرفه می شود یعنی مرد تقاضا می کند و زن عرضه می کند که حالت متعادلی نیست.

تمرینی که در اینجا به شما می دهیم برای بر قراری این تعادل خیلی مفید است. این تمرین تمرکر حسی نام دارد: جلساتی را فقط برای تمرکز و عشق ورزی به هم اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند زمانی را با هم خلوت کنید.

 

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: میل جنسی

[ جمعه 93/1/15 ] [ 8:31 صبح ] [ ]

 



برچسب‌ها: عکس..
[ پنج شنبه 93/1/14 ] [ 8:28 صبح ] [ ]

 



برچسب‌ها: یا زهرا...
[ پنج شنبه 93/1/14 ] [ 8:22 صبح ] [ ]
<      1   2   3      >
درباره وبلاگ

امکانات وب


وبلاگ هوادار حمید عسکری

ابزار منو ثابت